بارسلونا به تساوی 0-0 در سن سیرو رضایت داد؛ نتیجه ای که برای ما چشم اندازی امید بخش برای بازی برگشت هفته آینده در نیوکمپ به دنبال دارد. وضعیت بسیار بد زمین چمن سن سیرو، کار را برای بارسلونا بسیار دشوار کرده بود بطوریکه آنها نمی توانستند بازی همیشگی خود را ارائه دهند؛ با این وجود باز هم کنترل بازی در دست آنها بود و آنها موفق به خلق چند موقعیت فوق العاده برای رسیدن به پیروزی شدند، اگرچه نتوانستند این فرصت ها را به گل تبدیل کنند. در اینجا امتیازات بازیکنان در بازی دیشب را مشاهده می کنید:

ویکتور والدس: 8

کار زیادی برای انجام دادن نداشت، اما هر زمان که نیاز بود، به خوبی وارد عمل شد. مهم ترین حرکت او مهار شوت ابراهیموویچ بود. شوتی که بهترین فرصت میلان در نیمه اول محسوب می شد.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


کارلس پویول: 8
مثل همیشه و این بار در نقش دفاع چپ فوق العاده بود. چند توپ گیری کلیدی انجام داد و تقریبا تمام مصاف های تک به تک با مهاجمان میلان را به گونه ای زیبا به نفع خود به پایان رساند. خطایی که مصباح برروی او در محوطه جریمه در اواخر بازی مرتکب شد، مستحق اعلام یک ضربه پنالتی بود.

جرارد پیکه: 8

او نیز بطور کلی عملکرد بسیار خوبی داشت. توپ گیری های او عالی بودند و در نبردهای هوایی درخشان ظاهر شد، هر چند که در چند صحنه مغلوب زلاتان ایراهیموویچ شد.

خاویر ماسکرانو: 9

عملکرد فوق العاده ای داشت؛ در دفاع مانند دیواری مستجکم بود و غیر قابل نفوذ نشان داد. باور اینکه او زمانی هافبک بوده است، بسیار دشوار می باشد.

دنی آلوز: 7

بطور کلی در کار دفاعی چندان به زحمت نیفتاد. اگر چه او در بسیاری از حملات تیمی مشارکت داشت، اما مانند همیشه در نفوذ ها خطرناک ظاهر نشد.

سرجیو بوسکتس: 7.5

اشتباه فاحش او در اوایل بازی می توانست منجر به گل اول میلان شود. اما پس از آن، مانند همیشه با ایجاد موقعیت های درخشان و دادن پاس های فوق العاده، در کنترل بازی و مالکیت توپ بالای بارسا نقشی کلیدی داشت.

سیدو کیتا: 7

عملکرد نه چندان خوب، ولی محکمی از خود نشان داد. کار به خصوصی انجام نداد، اما قدرت بارسا را در میانه میدان افزوده بود و به مانند دیگر اعضای تیم، تعداد پاسهای صحیح زیادی داشت و تنها 4 پاس اشتباه داد.

ژاوی هرناندز: 8

بازی فوق العاده ای انجام داد. با وجود وضعیت وحشتناک زمین، مانند همیشه تسلط بی نظیری روی توپ داشت و در میانه میدان آقایی می کرد. او همچنین هماهنگی خوبی با مسی و سانچز در نیمه اول داشت و دو موقعیت عالی گلزنی را از دست داد.

آندرس اینیستا: 6.5

عملکرد او با توجه به قابلیت هایش بسیار دور از انتظار بود. او نتوانست به خوبی خودش را با نقشی که به عنوان بال چپ به او سپرده شده بود، وفق دهد. کنترل توپ او مثل همیشه نبود، اما شوت هایش اغلب هولناک بودند. او در نیمه دوم جای خود را به تیو داد.

الکسیس سانچز: 7

او در تمام طول بازی مدافعین میلان را به شدت آزار داد و موقعیت های خوبی برای رسیدن به گل داشت، اما متأسفانه نتوانست از آنها استفاده کند.

لیونل مسی: 7.5

به دور از فرم ایده آل خود بود. با این وجود، باز هم با مهارت دریبل زنی مسحور کننده اش دفاع حریف را نابود کرد و موجب شد بازیکنان حریف مجبور به دریافت کارت زرد شوند؛ با دید فوق العاده و هماهنگی بالای خود با سایر بازیکنان، موقعیت هایی را برای گلزنی بوجود آورد.

 

بازیکنان جانشین



کریستین تیو: 6.5

در مدت کوتاه حضور خود در میدان خوب ظاهر شد و چند بار توانست با سرعت بالای خود از سد بونرا عبور کند. اما در نهایت مدافعین میلان راه مهار او را پیدا کردند. او هربار همان حربه را برای عبور از سد مدافعین انتخاب می کرد و در دقایق پایانی بازی مدافعین میلان، به ویژه بونرا، مشکل چندانی برای توقف او نداشتند.

پدرو رودریگز: 6.5

او 15 دقیقه پایانی بازی را به جای الکسیس سانچز در جناح چپ بازی کرد. کار بدون توپ او عالی بود و در حرکتهای دفاعی نیز کمک حال تیم بود، اما کمک شایانی به خط حمله تیم نکرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:بارسلونا,میلان,اخبار بارسلونا,آبی اناری ها,بهترین تیم جهان,فوتبال جهان,فوتبال اروپا,

ساعت 18:33 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت